feu click ací per vore el video
Desprès de visualitzar el video, parlarem de quins són els beneficis de l'aigua, perquè hem d'estalviar-la i què passa quan no hi ha en llocs del mon, també direm què deuen fer els habitants d'aquests llocs del planeta per a obtindre-la.
Desprès de visualitzar el video, parlarem de quins són els beneficis de l'aigua, perquè hem d'estalviar-la i què passa quan no hi ha en llocs del mon, també direm què deuen fer els habitants d'aquests llocs del planeta per a obtindre-la.

Aquest video explica als xiquets com es realitza el cicle de l'aigua i el fa reflexionar perquè hem d'estalviar-la i què beneficis ens aporta el tindre aigua o no.
ResponderEliminar