coneixement del medi

Esta vesprada anem a parlar del cicle del aigua.
                                                         feu click ací per vore el video

  Desprès de visualitzar el video, parlarem de quins són els beneficis de l'aigua, perquè hem d'estalviar-la i què passa quan no hi ha en llocs del mon, també direm què deuen fer els habitants d'aquests llocs del planeta per a obtindre-la.



1 comentario:

  1. Aquest video explica als xiquets com es realitza el cicle de l'aigua i el fa reflexionar perquè hem d'estalviar-la i què beneficis ens aporta el tindre aigua o no.

    ResponderEliminar